Grudzień 12, 2017

Zarabianie w Internecie, czyli gdzie można zarobić

akapit

Na temat zarabiania w Internecie krąży bardzo wiele sprzecznych mitów. Jedne mówią o tym, że w sieci leżą miliony, a ich zdobycie nie jest najmniejszym problemem. Inne wprost przeciwnie – w Internecie nie da się zarobić, a wobec tego nie ma sensu próbować. A jak jest naprawdę?

Jak to zwykle bywa, prawda leży gdzieś po środku. Bo owszem, w Internecie można zarobić i to wcale nie mało, jednakże nie jest to tak proste i oczywiste jak wielu się wydaje. Sposobów jest wiele, a to ile można z nich „wyciągnąć” zależy głównie od poświęconego czasu i posiadanych umiejętności.

Na klikaniu i hazardzie nie zarobimy

Zacznijmy od tego na czym nie da się zarobić. Do tej grupy należą chociażby wszelkie systemy typu Get Paid to Read (GTPR), polegające na klikaniu w maile reklamowe. Za każde takie kliknięcie dostajemy – uwaga – 1 grosz! Mimo tego, chętnych nie brakuje. Nie ma jednak co się łudzić – w taki sposób w Internecie nie zarobimy.

Podobnie jak (prawdopodobnie) nie zarobimy na wszelkich grach hazardowych, które są często reklamowane jako „pewne źródło zysku”. Zakłady bukmacherskie czy poker pewne niestety wcale nie są, a większość z tych, którzy tak uważali, dała zarobić, ale firmom organizującym zakłady.

A gdzie zarobimy?

Gdzie więc zarobimy? Możliwości jest naprawdę wiele i – wbrew pozorom – do zarabiania wcale nie jest potrzebna znajomość tworzenia stron internetowych.

Zarobić w sieci można chociażby wykonując „zadania” na potrzeby pozycjonowania stron internetowych. Do zadań tych należy np. dodawania wskazanych stron do katalogów czy też tworzenie prostych tekstów o długości 1000 – 1500 znaków. Ci, którzy opanowali HTML mogą również świadczyć usługę tworzenia mini-stron czy blogów – także na potrzeby pozycjonowania.

Największe pieniądze można jednak bezsprzecznie uzyskać na własnych stronach, które – rzecz jasna – trzeba najpierw stworzyć. Posiadając swoją witrynę, zyski czerpiemy głównie z reklamy – czy to poprzez programy partnerskie, czy to przez systemy reklam kontekstowych (AdSense) czy też reklam graficznych (AdTaily).

Dodano do: Biznes i finanse, Poradniki

Nie skomentowano.

Zostaw komentarz