Kategorie

Barbara Zadrożna CZYTAJ BIO AUTORA

Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: 5 min.

Nowy, otwarty świat w kolejnej części Dead Rising 3

Fotografia zgodnie z obowiązującą licencją CC

Najnowsze doniesienia z branży gamingowej wskazują, że nowy świat jaki przyjdzie eksplorować graczowi w nowej odsłonie serii Dead Rising 3 będzie znacznie większy od poprzedniego.

Do dyspozycji odbiorców będzie teraz rozbudowany, otwarty świat, który nie będzie dzielony na sektory, które poprzedzają etapy ładowania. Nowy świat pozwoli także na zabawę w trybie kooperacji dla dwóch graczy.

Sandbox osadzony w apokaliptycznym świecie

Dead Rising 3 będzie znacznie bardziej rozbudowanym projektem niż pierwotnie przypuszczano. Gracz będzie mógł przemieszczać się po mapie, która jest znacznie większa od poprzednich dwóch łącznie. Poza tym warto wspomnieć, że w kontynuacji pojawią się także stylizowane czarnym humorem bronie, od piłek do kosza, przez specjalnie zmodyfikowane pojazdy, kończąc na ładunkach wybuchowych i innych materiałach pirotechnicznych.

Premiera nowej części Dead Rising została zaplanowana na połowę listopada i będzie exclisiv’em na konsolę Microsoft Xbox One – cena tego tytułu nie jest na razie znana. Jako, że produkcja jest dość zaawansowana pod względem fizycznym im graficznym, studio odpowiedzialne za kontynuację nawiązało ścisłą współpracę z MS w celu wyeliminowania błędów wynikających z kiepskiej optymalizacji, co było widoczne podczas ostatnich targów gamescom

Uważasz, że to był dobry artykuł? A może coś jest niezrozumiałe?

Autor tego materiału czeka na Twój komentarz. Serio.

MACIE RACJĘ. NAPISZĘ KOMENTARZ
2

Barbara Zadrożna

Redaktor działów: Finanse i bankowość. Specjalizuje się w tematyce okołogospodarczej i politycznej.
Czekamy na Twój komentarz

2 komentarzy na temat “Nowy, otwarty świat w kolejnej części Dead Rising 3”

  1. gość pisze:

    Problem tej gry to nudna rozgrywka, bo pewnie podobnie jak w poprzedniej części – kwestii fabularnych w zasadzie nie ma, a cała ta „zabawa” sprowadza się do męczenia zombie przez kilka dobrych godzin. Moim zdaniem ta gra nie tylko jest kiepsko zoptymalizowana, ale wygląda beznadziejnie pod względem grafiki. Poza tym pewnie w dniu premiery będzie cała masa bugów, jeśli ten świat ma być rzeczywiście tak duży, jak go tutaj nakreślili.

  2. Miroslaw pisze:

    Poza grafiką to ta gra nie ma do zaoferowania graczowi niczego specjalnego. Poza tym co zaprezentowali na targach, to warto mieć na uwadze, że w rzeczywistym gameplay’u jaki można znaleźć m.in. na YouTube widać znaczący spadek klatek w wybranych momentach, a to moim zdaniem niedopuszczalne. Jeśli nie zrobią odpowiednio dobrej optymalizacji, to będzie totalna porażka a nie tytuł startowy do nowej konsoli MS. Nie ma na co czekać, słabizna i tyle.

Napisz komentarz ...

Skomentuj gość Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *