Barbara Zadrożna CZYTAJ BIO AUTORA

Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: 5 min.

Czy mogę reklamować wycieczkę?

Fotografia zgodnie z obowiązującą licencją CC by Matthias Rip

Nie mogłeś pojechać na wakacje i oczekujesz zwrotu pieniędzy od biura podróży? Urlop nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz napisać reklamację wycieczki? Dowiedz się więcej o możliwości reklamacji w ciurze podróży. 

Jak napisać reklamację wycieczki?

Zobacz pytania czytelników serwisu E – Journalist:

Horacy pyta: W jaki sposób można zareklamować wycieczkę i czy opłaca się to robić? Czy można coś na tym zyskać? No i przede wszystkim jak ta cała procedura powinna wyglądam.

Dodam, że chodzi o reklamację wycieczki organizowanej przez biuro podróży, które jest wpisane do ewidencji organizatorów turystyki. Proszę o jakieś porady. Z góry wielkie dzięki.

Uważasz, że to był dobry artykuł? A może coś jest niezrozumiałe?

Autor tego materiału czeka na Twój komentarz. Serio.

MACIE RACJĘ. NAPISZĘ KOMENTARZ
3

Barbara Zadrożna

Redaktor działów: Finanse i bankowość. Specjalizuje się w tematyce okołogospodarczej i politycznej.
Czekamy na Twój komentarz

3 komentarzy na temat “Czy mogę reklamować wycieczkę?”

  1. Dobrawa89 pisze:

    Bardzo pomocna może okazać się w tym przypadku tabela frankfurcka. W niej określono możliwość obniżenia ceny wycieczki za wszelkiego typu nieprawidłowości, z którymi mieliśmy do czynienia. Jeśli chodzi o te nieprawidłowości to chodzi tutaj przede wszystko o różnicę w położeniu obiektu. Później jest także mowa o różnicy w rodzaju pokojów, wadach pokoju. Na przykład jeśli nie mamy balkonu, a powinniśmy mieć balkon to wówczas możemy się zgłosić i możemy liczyć na obniżkę cen. Tego możemy też się spodziewać wtedy kiedy są jakieś wady posiłków lub na przykład sprzętów sportowych.

  2. Kaśka pisze:

    Ludzie nie zawsze zgłaszają reklamację, a to jest bardzo niedobrze. Często jest tak, że biuro podróży w ogóle nie zdaje sobie sprawy z tego, że za granicą dzieje się coś złego. Wówczas ma okazję się o tym dowiedzieć i może zrobić z tym porządek. Można poprawić jakieś niedociągnięcia. Jeśli sprawy nie uda się jakoś na miejscu załatwić to wówczas musisz wiedzieć, że powinieneś od razu po powrocie zwrócić się do biura podróży z taką reklamacją. Jednak nie można tego w żaden sposób lekceważyć. Przecież za to płacimy.

  3. Adrian Pałecki pisze:

    Wystarczy, że na wycieczce stwierdzisz, że warunki które tam zastaniesz w sposób bardzo znaczny odbiegają od tego, co masz zapisane w umowei. No i wtedy można od razu zareklamować wycieczkę. Można to zrobić na przykład u pilota wycieczki już na miejscu. Jeśli nie ma pilota to być może jest rezydent. U niego też możesz to zrobić. Nie powinno być z tym żadnego problemu. No i tyle. Ale co dalej to ci nie powiem bo nigdy nie byłam w takiej sytuacji. Nie wiem czy oddadzą ci pieniądze czy coś, ale na pewno coś zrobią.

Napisz komentarz ...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *