Barbara Zadrożna CZYTAJ BIO AUTORA
Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: 5 min.
Sportowa wersja Audi S3 Limousine do kupienia w polskich salonach. Prawdziwa gratka dla miłośników tego modelu
Miłośników samochodów marki Audi na pewno ucieszy ta wiadomość. Teraz także w naszym kraju można kupić już nowy sportowy model z napędem na cztery koła. Audi S3 Limousine zapowiada się niezwykle ciekawie.
Nowa sportowa wersja modelu S3
Audi S3 Limousine można powiedzieć, że jest usportowioną wersją tego modelu, ponieważ wyglądem nie różni się zbytnio od pierwowzoru. Limousine wyróżnia przede wszystkim sportowe zawieszenie, niższe o 25 mm od standardowej wersji i napęd na cztery koła quattro. To także czterocylindrowy silnik z podwójnym wtryskiem 2.0 TFSI posiadają moc 300 KM oraz moment obrotowy na poziomie 380 Nm. Zastosowany w silniku zmienny system faz rozrządu Audi valvelift sprawia, że to auto mogłoby rozwijać niezwykłe prędkość. Jednak maksymalna jaką producent elektroniczne ograniczył w tym modelu to 250 km/h. Model Audi S3 Limousine jest dostępny zarówno ze skrzynią automatyczną, która pozwala rozpędzić się do 100 km/h w przeciągu 4,9 s, oraz manualną gdzie 100 km/h osiąga w 5,3 sekundy. Samochód spala przy tym przeciętnie 6,9 i 7,0 litrów na 100 km.
Nie tylko sportowy wygląd, ale też możliwości
Limousine od standardowej wersji S3 różni się przede wszystkim sportowym wyglądem zderzaków oraz progów i tylnego spoilera. Posiada też nie osłonę chłodnicy i wlotów powietrza, a także obudowane lusterka boczne. Nowy model wyposażony jest w dodatkowo wzmacniane hamulce, które z przodu mają tarcze o średnicy 340 mm. Standardowo Audi S3 Limousine wyposażony jest w 18 calowe opony oraz posiada system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Dodatkowym wyposażeniem jest system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride. W środku samochodu producent zainstalował sportowe fotele, a także wskaźniki instrumentów z szarymi tarczami. Dekoracyjnie w nowym Audi S3 można także znaleźć czarne trójwymiarowe listwy.
Cena tego sportowego cuda nie jest wygórowana. Podstawowa wersja z z manualną skrzynią biegów kosztuje 169 570 zł. Natomiast z automatyczną przekładnią S tronic jest trochę droższa i kosztuje 178 370 złotych.
Uważasz, że to był dobry artykuł? A może coś jest niezrozumiałe?
Autor tego materiału czeka na Twój komentarz. Serio.