Kategorie

Barbara Zadrożna CZYTAJ BIO AUTORA

Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: 5 min.

Strona firmowa dźwignią handlu?

Internet to w ostatnim czasie coraz bardziej popularna forma reklamy. Jest to najskuteczniejszy i najtańszy sposób reklamowania swojej marki. Wiele firm zakłada strony internetowe na których przedstawiają swoje produkty oraz szczegółowy cennik. Szata graficzna strony jest bardzo ważna, ponieważ to ona przyciąga ludzkie. Dlatego bardzo ważne jest tworzenie stron. Można skorzystać z darmowym szablonów, których w sieci znajdziemy pełno.

Oczywiście możemy także zlecić to komuś o większej wiedzy w tej branży. Tworzenie stron www to bardzo czasochłonna praca, ponieważ jest to później wizytówka firmy. Ważne jest także pozycjonowanie. Czyli takie działania które doprowadzą nas do wyższego miejsca w wyszukiwarce internetowej. A to są już działania bardziej skomplikowane. Koszty pozycjonowania są zależne od słów kluczowych w których chcemy być wyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Jeśli te słowa są bardzo popularne to cena większa, ponieważ wzrost pozycji w wynikach wyszukiwarek takich jak na przykład gogle jest bardziej czasochłonne i bardziej wymaga poświęcenia niż mniej popularne słowa kluczowe.

Ważne jest aby wpisać poprawne dane w tagach tytułowych kodu źródłowego. Możemy także skorzystać z pomocy innych stron internetowych takich jak na przykład katalogi firm i stron, których w sieci jest pełno. Skuteczną formą reklamy jest także reklama na innych forach internetowych, które odwiedza codziennie tysiące ludzi. Strona internetowa by była bardziej popularna powinna być w odpowiednich kolorach. Brak jaskrawych i kontrastowych kolorów. Odpowiednie rozmieszczenie ważnym elementów takich jak kontakt czy dojazd do firmy lub siedziby bardzo ułatwi wszystko. Na naszej stronie powinna znaleźć się galeria zdjęć tak aby nasi przyszli klienci mogli widzieć efekty naszej pracy. Szukając czegoś w sieci sugerujemy się najczęściej kolejnością w wynikach.

W wielu ankietach ludzie twierdzą, że klienci chętniej przyjmują oferty firm z wysokich miejsc w wynikach wyszukiwarki, także myślę, że warto zainwestować w pozycjonowanie swoje pieniądze.

Uważasz, że to był dobry artykuł? A może coś jest niezrozumiałe?

Autor tego materiału czeka na Twój komentarz. Serio.

MACIE RACJĘ. NAPISZĘ KOMENTARZ
0

Barbara Zadrożna

Redaktor działów: Finanse i bankowość. Specjalizuje się w tematyce okołogospodarczej i politycznej.
Czekamy na Twój komentarz

0 komentarzy na temat “Strona firmowa dźwignią handlu?”

Napisz komentarz ...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *