Kategorie

Barbara Zadrożna CZYTAJ BIO AUTORA

Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: 5 min.

Turystyka nie rozwija się tak szybko, jak można było się tego spodziewać

Fotografia zgodnie z obowiązującą licencją CC by Massimo Frasson

Kiedy człowiek słyszy słowo turystyka od razu kojarzy mu się ono negatywnie z powodu ogromnych bankructw i problemów firm zajmujących się organizacją wypoczynku dla innych ludzi.

Turystyka tak jak w tytule znajduje się dzisiaj w prawdziwym potrzasku, a ludzie potrafią zorganizować sobie sami wypoczynek często lepiej niż mogą to zrobić profesjonalne biura podróży. Biznes niestety nie jest dochodowy także z innego powodu. Panuje na nim ogromna konkurencja, a specjalistów wchłaniają największe i stosunkowo najlepsze marki.

Małym firmom bardzo trudno się wybić w otoczeniu. Klienci wybierają raczej znane marki, ale głównym warunkiem przy wyborze wycieczki jest zwyczajnie cena. Im niższa, tym lepsza. Turystyka na tym cierpi, a dobrych ofert jest jak na lekarstwo. Należy się bardzo dobrze zastanowić czy warto dzisiaj inwestować w tą branżę. Warunki światowe podpowiadają, że jest to bardzo zły okres dla branży, ponieważ większość krajów typowo turystycznych przeżywa w ostatnich latach i miesiącach wewnętrzne perturbacje i bardzo trudno mówić jeszcze o stabilizacji w rejonach turystycznych.

Branża jest w potrzasku i na pewno nieprędko z niego wyjdzie. Jeżeli masz wybór lepiej sam zorganizuj sobie wyjazd.

Uważasz, że to był dobry artykuł? A może coś jest niezrozumiałe?

Autor tego materiału czeka na Twój komentarz. Serio.

MACIE RACJĘ. NAPISZĘ KOMENTARZ
0

Barbara Zadrożna

Redaktor działów: Finanse i bankowość. Specjalizuje się w tematyce okołogospodarczej i politycznej.
Czekamy na Twój komentarz

0 komentarzy na temat “Turystyka nie rozwija się tak szybko, jak można było się tego spodziewać”

Napisz komentarz ...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *