Barbara Zadrożna CZYTAJ BIO AUTORA
Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: 5 min.
Twórcy gry „Thief” wsłuchali się w prośby graczy
Zdobywania punktów doświadczenia jednak nie będzie

Fotografia zgodnie z obowiązującą licencją CC
To już potwierdzone informacje – studio, które pracuje nad kontynuacją serii Thief, zdecydowało się ostatecznie porzucić rozwój głównego bohatera w oparciu o system punktów doświadczenia. W jego miejsce twórcy stworzą więcej drogocennych łupów, które gracz będzie mógł wymieniać na gadżety pomocne w kolejnych skokach.
Nowy Thief w klasycznym wydaniu, jakiego oczekiwali gracze
Zespół tworzący nowego Thief’a porzucił swój pomysł, który miał być naturalnym rozwojem rozgrywki i zdaniem graczy – słusznie, bo wynagradzanie gracza na podstawie punktów XP znacząco osłabiłoby chęć zdobywania łupów, co jest na dobrą sprawę głównym motywem fabularnym. Studio chce położyć największy nacisk na kwestie związane z procesem kradzieży, a skuteczna akcja będzie odpowiednio nagradzana.
To zasługa graczy
Podczas ostatnich targów E3 zaprezentowano pierwszy, skrócony gameplay, w którym główny bohater jest wynagradzany za konkretne zbrodnie – i tutaj na przykład bezpośredni strzał w czaszkę strażnika. Środowisko graczy przeciwstawiło się pomysłowi i podnieśli, że to całkowicie wyklucza charakter gry, nie zmusza gracza do cichego rabunku.
Zdecydowano się, że rozwój postaci zostanie sprowadzony do osprzętu z jakim do kolejnej misji wyruszy gracz. Gadżety będzie można zdobywać, wymieniając zdobyte wcześniej łupy u pośredników.
Uważasz, że to był dobry artykuł? A może coś jest niezrozumiałe?
Autor tego materiału czeka na Twój komentarz. Serio.
